شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مجموعه کتب مکتب امام(ره)

حوزه/ همزمان با سی ‌و یکمین سالگرد رحلت بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، کتاب های "حاج آقا روح الله" ، "منطقین سیاست خارجی امامین انقلاب " و " سنبنی حضاره الغد" رونمایی و روانه بازار نشر می گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سه کتاب ارزشمند "حاج آقا روح الله" تالیف حجت الاسلام حمید رضا باقری ، "منطقین سیاست خارجی امامین انقلاب " تالیف حجت الاسلام سید علی موسوی و " سنبنی حضاره الغد" تالیف حجت الاسلام رضا غریب به همت پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام رونمایی و روانه بازار نشر می گردد.

برشی از کتاب "حاج آقا روح الله"
برای فهمیدن آقا روح الله خمینی، در کنار روایت احوال و سرگذشت فردی، خانوادگی، علمی و سیاسی- اجتماعی او به صورتی جامع، ملموس و دور از شعار زدگی، باید نظری به بستر تاریخی حوادث آن دوران داشت.
علاوه بر بررسی مسیر طی شده طلبه ای فاضل در دوران رشد و بالندگی اش، باید با واکاوی کنش گیری شخصیتی که قله انقلابی گری توحیدی تاریخ معاصر شد را دریافت.
ماحصل زیستن او در حوزه ای تازه تاسیس به زعامت حاج شیخ عبدالکریم حائری و در دوران احتضار تمدن اسلام و خفقان کور رضا شاهی، تدریجا «امامی» شد که شخصیتی منحصر به فرد و برجسته در میان رجال دین و سیاست عصر کنونی به شمار می رود و مدل رفتاری متمایزی را در عرصه زعامت دینی ارائه نموده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha