جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهر آرا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: نمایندگان مجلس به فکر اشتغال جوانان و رفع معضل بیکاری در جامعه باشند و زمینه را برای بهبود وضعیت معیشتی مردم فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهرآرا در جلسه شورای مدیران مدارس و معاونان حوزه علمیه قزوین ضمن تبریک آغاز به کار یازدهمین مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: نمایندگان منتخب مردم  در مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم  نباید وقت مجلس را برای امور غیر ضرور بگیرند و تمام وقت آنه باید صرف خدمت به مردم و زمینه سازی برای بهبود معیشت زندگی مردم باشد.

وی افزود: نگاه مجلس آینده باید این باشد که چه قوانینی می تواند در دستور کار خود قرار دهد تا اقتصاد کشور قوی شود.

مدیر مدرسه علمیه سردارین تصریح کرد: نمایندگان منتخب مردم در مجلس یازدهم باید بیش از پیش به فکر اشتغال جوانان و رفع معضل بیکاری در جامعه و حل مشکلات اقتصادی خانواده ها باشند و زمینه را برای بهبود وضعیت معیشتی مردم فراهم کنند.

حجت الاسلام مهرآرا بیان کرد: اوایل انقلاب اسلامی بسیاری از مسئولین چه در حوزه مدیریت کشور و چه  در عرصه دفاع مقدس از نیروهای جوانان انقلابی و مؤمن و بودند که باید از این تجربه موفق برای گام دوم انقلاب اسلامی استفاده کرد.

وی ادامه داد: وقتی رهبر انقلاب اسلامی اعتماد و اطمینان به جوانان دارند و در بیانیه گام دوم نیز آنان را خطاب قرار داده اند باید کشور به این مسیر حرکت کند و مسئولان به جوانان مؤمن انقلابی اعتماد کنند و به دنبال جوان گرایی در عرصه های مدیریتی کشور باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha