جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مسلم فرهنگیان مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقرو کلیایی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی با بیان اینکه غرب وحشی روی دیگر مجسمه آزادی! در آمریکا است، گفت: حقیقت ظاهر آرام و اتو کشیده دولتمردان آمریکایی، نوکران سرمایه داری مدرن، از آستین پلیس نژاد پرست ایالات متحده در آمد.

حجت الاسلام مسلم فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه با اشاره به اینکه قتل رنگین پوستان در آمریکا مسبوق به سابقه است، اظهار داشت: قتل فجیع یک سیاهپوست که در ادامه قتل های خیابانی توسط پلیس آمریکا صورت گرفت، ماهیت پلید ناقضان حقوق بشر را به دنیا معرفی کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی بیان کرد: تبعیض و ناعدالتی اجتماعی آنچنان در آمریکا وجود دارد که قتل یک سیاهپوست، دستمایه تظاهرات گسترده ای علیه نظام سرمایه داری ایالات متحده، حتی با حضور سفید پوستان می شود.

حجت الاسلام فرهنگیان با بیان اینکه غرب وحشی روی دیگر مجسمه آزادی! در آمریکاست، ادامه داد: حقیقت ظاهر آرام و اتو کشیده دولتمردان آمریکایی، نوکران سرمایه داری مدرن، از آستین پلیس نژاد پرست ایالات متحده در آمد.

حجت الاسلام فرهنگیان خاطر نشان کرد: دستور ترامپ به پلیس آمریکا، مبنی بر شلیک به معترضان در عین حالی که دَم از حقوق بشر می زند، پایان عمر ابرقدرتی شیطان بزرگ را نشان می دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    0 1
    خیلی نگران این دوست سیاهپوستتون هستین
    • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
      0 0
      تحقیر خلق خدا جز از حقیر آید ؟
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
      0 0
      در اوضاعی که رفیقای اروپایی ترامپ هم ازش ابراز ناراحتی می کنند ، کنار ترامپ ایستادن هم جالبه !
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
      0 0
      چون سیاهه خیلی نباید نگرانش باشیم ! شما نژادپرست نیستی !