پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه حوزه اصفهان

امام جمعه اصفهان گفت: با توجه به آغاز مجدد تدریس دروس خارج حوزه علمیه قم از ابتدای این هفته، کلاس های دروس خارج حوزه علمیه اصفهان نیز برای طلاب سطوح عالی آغاز شد.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس و کرونا و ابلاغ دستور العمل های بهداشتی و تعطیلی کلاسهای درسی در سراسر کشور، کلاس های حوزوی هم تعطیل شد.

مدیر حوزه علمیه اصفهان بیان کرد: براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان و تصمیمات اتخاذ شده، برخی از مراکز علمی با دستورالعمل های خاص بهداشتی بازگشایی شده اند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: با توجه به آغاز مجدد تدریس دروس خارج حوزه علمیه قم از ابتدای این هفته، کلاس های دروس خارج حوزه علمیه اصفهان نیز برای طلاب سطوح عالی آغاز شد.

وی با بیان اینکه در این ایام طلاب سطح در دوران امتحانات پایان ترم به سر می برند، عنوان کرد: طلاب و روحانیون سطوح عالی می توانند از این هفته با رعایت مقررات بهداشتی سر کلاس های درس خارج  اساتید معظم شرکت کنند.

امام جمعه اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا کلاس های درس خارج همچون سال های گذشته به دلیل شدت گرمای هوا در مردادماه مجددا تعطیل خواهد شد یا نه، افزود: هنوز در این باره تصمیم خاصی گرفته نشده است و ان شاءالله در روزهای آتی در این موضوع تصمیمات متناسب اتخاذ خواهد شد، ولی سعی می کنیم با تدابیر لازم مانع از تعطیلی مجدد کلاس  های درس خارج شویم.

وی در پایان در توصیه به طلاب و روحانیون درس خارج گفت: ما از همه طلاب و روحانیون درس خارج تقاضا داریم با قوت و شدت بیش از پیش در کلاس های دروس خارج شرکت کنند و با اهتمام و تلاش مضاعف جبران مافات روزهای تعطیلی ایام کرونا را بکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha