پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام مرتضی قربانی

حوزه/ جلسه شورای آموزش حوزه علمیه آذربایجان شرقی با هدف بررسی بازگشایی مدارس و نحوه برگزاری امتحانات نیمسال دوم برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی قربانی، معاون  آموزش حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در تبریز، با اشاره به برگزاری جلسه شورای آموزش حوزه استان،  گفت: در این جلسه موضوع بررسی بازگشایی مدارس و نحوه برگزاری امتحانات نیمسال دوم مطرح گردید.

وی ادامه داد: مدارس استان ملزم به برگزاری کلاس ها یا به صورت مجازی و یا حضوری جهت اتمام محدوده ها و یا ارائه مشاوره و پاسخ به سوالات، تا پایان خرداد ۹۹ می باشند. البته با توجه به شرایط شهرستان ها و مدارس تصمیم مقتضی در اختیار شورای مدرسه است.

معاون آموزش حوزه علمیه آذربایجان شرقی افزود: امتحانات در مرحله اول، تیرماه با برنامه ریزی مناسب در مدت یک ماه برگزار شود. همچنین طلاب سطح یک با هماهنگی و موافقت مدیران مدارس مبدأ و مقصد می توانند در مدرسه شهر محل سکونت خود در امتحان شرکت کنند و نمرات به مدرسه مبدأ گزارش شود لذا مدیران مدارس  تا ۹۹/۰۳/۲۵ تکلیف را مشخص و تعداد طلاب مهمان و مدارس مقصد را  معین نمایند.

وی در پایان گفت: هر اقدامی باید در راستای دستورالعمل های بهداشتی و متناسب با وضعیت شهرستان مربوطه و با رعایت بهداشت کامل فردی و محیطی انجام شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha