شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه علمیه خواهران خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام رجب پور، در جریان بازدید میدانی از مدرسه علمیه خدیجه کبری(س) و نشست با مسئولان شهری، به شهرستان سوسنگرد، سفر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، به همراه یکی از معاونین خود در جریان سفر به شهرستان سوسنگرد با فرماندار و معاون سیاسی این شهرستان دیدار کرد.

در این نشست به معرفی مدرسه علمیه خواهران خدیجه کبری(س) سوسنگرد و نقش طلاب مدرسه در کمک به حل بحران‌هایی همچون سیل و مقابله با ویروس کرونا و فعالیت‌های خواهران طلبه در برنامه‌های فرهنگی پیاده‌روی اربعین پرداخته شد.

همچنین در راستای ابلاغ بودجه سال ۹۹ و با هدف اعتبار و تخصیص مناسب جهت تکمیل پروژه مدرسه و تشکیل و طرح موضوع در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تأکید گردید.

در این دیدار فرماندار سوسنگرد از تلاش‌های بی‌دریغ مدرسه علمیه خواهران تشکر و قدردانی کرده و بر لزوم و اهتمام حل مشکلات عمرانی و تأمین اعتبار لازم جهت امور فرهنگی مدرسه تأکید کرد.

قابل ذکر است، بازدید از فعالیت‌های مدرسه، ارائه گزارش توسط مدیر مدرسه، بازدید از روند اجرایی محوطه‌سازی مدرسه و جلسه با هیات امناء مدرسه از دیگر برنامه‌های سفر حجت‌الاسلام رجب پور، به شهرستان سوسنگرد بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha