جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 903729
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵
مدرسی شورای نگهبان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین مدرسی یزدی ابراز داشت:‌همان طور که پیش از این بارها کتبی و شفاهی، تفصیلی و اجمالی تذکر داده ام برخی افکار، گفتار و کردار های منتسبین مورد سوال انحرافی، غلط و گناه واضح است و مورد نهی أکید و شدید نیز قرار گرفته است. خداوند متعال همه را به راه راست هدایت فرماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدتی است که شخصی با نام «سید مهدی صدرالساداتی» در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام بسیار فعال است و نوع کنشگری‌اش از وی شخصیتی جنجالی در فضای مجازی ایجاد کرده است. وی رویکرد افشاگرانه در فعالیت رسانه‌ای را در پیش گرفته اما برخی وی را به تندروی و برخی دیگر به کندروی متهم می‌کنند.

وی داماد یکی از اعضای شورای نگهبان بوده و همین موضوع موجب شده است تا بسیاری از مؤمنین برایشان مهم باشد که آیا ایشان نیز کارهای داماد خود را تایید می‌کند یا خیر تا اینکه اخیرا متنی از سوی ایشان منتشر شد که به نظر می‌رسد مربوط به «صدرالساداتی» است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا مدرسی یزدی استاد حوزه علمیه قم و عضو شورای نگهبان در واکنش به سؤال های مکرر برخی از مؤمنین در رابطه با برخی از سلبریتی‌های فضای مجازی منسوب به خودش این متن را منتشر کرد:‌

       بسم الله الرحمن الرحیم
همان طور که پیش از این بارها کتبی و شفاهی، تفصیلی و اجمالی تذکر داده ام برخی افکار، گفتار و کردار های منتسبین مورد سوال انحرافی، غلط و گناه واضح است و مورد نهی أکید و شدید نیز قرار گرفته است. خداوند متعال همه را به راه راست هدایت فرماید
بمحمّدٍ و آله الطّاهرین
                       سید محمدرضا مدرسی یزدی
                          پنجم شوّال المکرم ۱۴۴۱
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha