پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
روحانیون مشاور جهادی

 حوزه/ معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: یکی از حرکت‌های خوبی که در طول این مدت انجام شده، طرح حضور روحانیون مشاور و روانشناس جهادی در بیمارستان‌های کرونایی است که اقدامی مناسب در زمینه مبارزه با کرونا و روحیه بخشی به بیماران می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام عادلی‌نژاد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز، در نشست بررسی طرح «حضور روحانیون مشاور جهادی در بیمارستان‌های کرونایی» اظهارداشت: این طرح بدون مطالبه از سوی دانشگاه علوم پزشکی، در استان قم و تهران به شکل موفق اجرا و پس از آن به صورت خودجوش در خوزستان آغاز شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این نشست، برطرف کردن برخی از کاستی‌های کار با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه و معاونت درمان است.

همچنین در ادامه علی احسان‌پور، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، با بیان اینکه عوارض کرونا ممکن است سالیان سال باقی بماند، اظهارداشت: در روزهای آغازین شیوع این بیماری، کلیپ‌هایی که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شد که چندان مطلوب نبود و وجهه کادر درمان و بهداشت را تخریب می‌کرد؛ از این رو ایده تشکیل قرارگاه فرهنگی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شکل گرفت تا حداقل در این زمینه منفعل نباشیم.

وی با اشاره به حضور فعال و جهادی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مقابله با کرونا گفت: این حرکت‌ها ماندگار است. البته یکی دیگر از حرکت‌های خوبی که انجام شده، طرح حضور روحانیون مشاور و روانشناس جهادی در بیمارستان است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha