جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 903931
۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در قزوین

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالروز رحلت امام خمینی (ره) در قزوین گفت: اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) جهانی، آسمانی و الهی است.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای قیام پانزده خرداد گفت: اندیشه‌های سیاسی، عرفانی و اخلاقی حضرت امام خمینی (ره) جهانی، آسمانی و الهی است.

وی افزود: اعتقاد راسخ و کامل امام خمینی (ره) به کلام خدا انقلاب اسلامی ایران را رقم زد.

نماینده ولی فقیه در قزوین تصریح کرد: غفلت از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری، خطری جدی برای انقلاب است و بر این اساس دشمن و رسانه‌های استکباری تمام نیروی خود را برای این هدف بسیج کرده‌اند.

وی با اشاره به حوادث اخیر آمریکا، بیان کرد: یقین داریم که بساط نظام استکبار جمع می‌شود  و امروز همه شاهد آنند که استکبار با رفتار جاهلانه اش به افول رسیده است.

امام جمعه قزوین، با بیان اینکه  امام خمینی (ره) در میان تمام علمای آن زمان تنها کسی بود که نظریه ولایت فقیه را به مردم شناساند، افزود: آرامش و آسایش ملت‌ها به این اصل خدایی و قرآنی وابسته است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) متعلق به یک نسل و یک برهه تاریخی نیست و تمام جهان از اندیشه بنیانگذار انقلاب اسلامی سود می‌برند و اندیشه‌های ایشان برای همیشه تاریخ به عنوان چراغ هدایت ملت ایران باقی است و صیانت از آن رسالتی همگانی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha