پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
محسن مسعودیان راد - سمنان

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت: کمک مردم استان سمنان به نیازمندان از طریق ۶۳ مراکز نیکوکاری استان سمنان از ابتدای سال جاری تا کنون به ۱۵ میلیارد تومان رسید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، محسن مسعودیان راد، هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری واگذاری کارها به دست مردم است دانست و افزود: تلاش شده بیشتر مراکز نیکوکاری در کنار مساجد استان سمنان قرار بگیرد تا در بطن جامعه و مردم باشد.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان، فعالیت‌های مراکز نیکوکاری را در سرفصل‌های فرهنگی، اشتغال، مشاوره، کلاس‌های قرآنی، تهیه سبد کالا، کمک‌هزینه جهیزیه و دیگر موارد حمایتی برشمرد و گفت: مراکز نیکوکاری در سطح استان در پنج شاخص رتبه اول را به دست آورده‌اند و این مراکز تعامل بسیار سازنده‌ای را با کمیته امداد استان سمنان ایجاد کرده‌اند.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه از مجموع مشارکت‌های مردمی به مراکز نیکوکاری، ۱۰ میلیاردو ۷۵ میلیون تومان در قالب کالا دانست و خاطرنشان کرد: بقه کمک در قالب کمک های نقدی، کالا و خدمات بوده اشت.

وی به کمک هفت میلیارد و ۲۰۴ میلیون تومان یمردم شریف استان سمنان در بخش اطعام و افطاری در ماه مبارک رضمان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: در این مدت دو میلیاردو ۸۶۴ میلیون تومان به کودکان در قالب اکرام ایتام و محسنین کمک شد.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان به جمع آوری سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب زکات فطره و عام، کفاره عمد و غیرعمد اشاره کرد و گفت: یک میلیارد و ۳۵۹ میلیون تومان از ابتدای سال ۹۹ تاکنون سبد کالا تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه فعالان مرکز نیکوکاری دارای سبقه و وجاهت مطلوبی که در کوی و محله خود هستند، خاطرنشان کرد: بدین‌سان، این افراد ضمن شناسایی محرومان محله، در تعامل و همکاری با خیران به دست‌گیری از نیازمندان می‌شتابند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha