سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
شجاعان

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد سال گذشته بیش از دو میلیارد تومان برای ازدواج مددجویان تحت حمایت و نیازمندان یزدی از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، محمد شجاعان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به کمک‌های کمیته امداد برای کمک به ازدواج آسان و تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت، اظهار کرد: این نهاد سال گذشته بیش از دو میلیارد تومان برای ازدواج مددجویان تحت حمایت و نیازمندان یزدی از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت کرده است.

وی با اشاره به پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به ۵۲۳ نیازمند یزدی، افزود: طی این مدت ۲۸۰ مورد کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، ۱۰۶ مورد کمک‌هزینه برای ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار، ۵۲ مورد هدیه ازدواج برای کمک به امر ازدواج پسران تحت حمایت و ۸۵ مورد کمک‌هزینه جهیزیه به نوعروسان نیازمند پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد اذعان کرد: این نهاد همچنین سال گذشته ۷۴۶ مورد لوازم ضروری زندگی ازجمله یخچال، بخاری، اجاق‌گاز، آبگرمکن و کولر به ارزش ۳۷۳ میلیون تومان تهیه و به مددجویان تحت حمایت تحویل داد.

برپایه این گزارش، هم‌اکنون ۲۳ هزار و ۳۹۰ خانوار با جمعیت ۴۷ هزار نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد استان استفاده می‌کنند، ایتام، بی‌سرپرستان، ازکارافتادگان، سالمندان و بیماران ازجمله مددجویان تحت حمایت این نهاد هستند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha