جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دوره آموزشي فضاي مجازي مهریز

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) مهریز، در حاشیه برگزاری دوره آموزشی فضای مجازی، حضور فعال در فضای مجازی را یکی از رسالت های طلاب دانست.

خانم اعظم مهجوریان در گفتگو با خبرگزاری حوزه از یزد، از برگزاری دوره آموزشی فضای مجازی ویژه مبلغان و فعالان فرهنگی شهرستان مهریز خبر داد و گفت: این دوره با حضور آقای قافی، کارشناس فضای مجازی از شهر مقدس قم، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهرا(س) مهریز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی، امام خامنه ای که فرمودند: به اعتقاد من امروزه ذکر مستحبی بعد از نماز، کار فرهنگی و جهادی در فضای مجازی است، گفت: حضور فعال در فضای مجازی یکی از مهم ترین رسالت های طلاب است و باید تمام شرایط را برای حضور طلاب در این زمینه فراهم کرد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) مهریز در ادامه افزود: با توجه به ضرورت آشنایی مبلغان در خصوص فضای مجازی و گسترش فضای مجازی بین نوجوانان، جوانان و افزایش روزافزون حضور اقشار مختلف جامعه در فضاهای مجازی، این دوره دوروزه ویژه فعالان فرهنگی و مبلغان برگزار شد.

مهجوریان با بیان استقبال مبلغین از این دوره، آشنایی طلاب با فضای مجازی، مدیریت کانال ها و گروه ها، انتخاب موضوع مناسب، طراحی بنر و ...  را از جمله مباحث مطرح شده در این دوره دو روزه برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha