شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ |۱۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 30, 2024
فرماندار بهاباد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس در نشستی با امام جمعه و فرماندار شهرستان بهاباد خواستار بهره برداری ساختمان جدید مدرسه علمیه بهاباد در آینده ای نزدیک شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد جهت بررسی وضعیت ساختمان در حال احداث حوزه علمیه شهرستان بهاباد، با حضور در این شهرستان با امام جمعه و فرماندار شهرستان بهاباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین شمس گفت: با توجه به طلبه‌خیزبودن شهرستان بهاباد، لازم است ساختمان جدید زودتر به بهره برداری برسد تا علاقه مندان به تحصیل در علوم دینی بتوانند به راحتی در وطن خود به تحصیل ادامه دهند.

مهندس خانی زاده، فرماندار بهاباد نیز با تشریح بودجه های استانی، عمرانی و متوازن، قول مساعد جهت همکاری برای تکمیل فاز اول ساختمان جدید مدرسه علمیه حضرت مهدی(ع) شهرستان بهاباد و افتتاح آن تا چند ماه آینده را داد.

در پایان این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین شمس با حضور در محل ساختمان در حال احداث حوزه علمیه بهاباد، از پیشرفت کار ساختمان، بازدید کرد.

لازم به ذکر است، در این دیدار حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان یزد، مدیر حوزه علمیه استان را همراهی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha