پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کمک مؤمنانه

حوزه/ رئیس کمیته امداد بخش بهمن شهرستان ابرکوه گفت: امسال در اجرای طرح اطعام مهدوی هفت هزار پرس غذای گرم و ۱۵۰۰ بسته معیشتی با مشارکت نیکوکاران بخش بهمن بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، کاظم چاکرالحسینی، پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: فعالیت‌های گسترده‌ای در قرارگاه رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه با محوریت دفتر امام‌جمعه بخش بهمن برای حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا صورت گرفته است.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی شامل سبد بهداشتی و سبدهای معیشتی به ارزش ۱۸۳ میلیون تومان به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد و نیازمندان شناسایی‌شده در بحران کرونا توزیع شد.

رئیس کمیته امداد بخش بهمن شهرستان ابرکوه با اشاره به مشارکت چشمگیر مردم نیکوکار و خداجوی بخش بهمن شهرستان ابرکوه در تأمین بسته‌های معیشتی و طبخ غذای گرم، افزود: امسال در ماه مبارک رمضان در اجرای طرح اطعام مهدوی هفت هزار پرس غذای گرم به ارزش ۹۸ میلیون تومان با مشارکت نیکوکاران بخش بهمن بین نیازمندان توزیع شد.

 چاکرالحسینی تصریح کرد: ۹۲۵ کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی نیز از سوی بنیاد مستضعفان بین آسیب دیدگان در بحران کرونا به‌ویژه مددجویان و نیازمندان شناسایی‌شده توسط کمیته امداد توزیع شد.

 وی با اشاره به اجرای موفق طرح‌های ماه مبارک رمضان در این بخش، گفت: خیران و حامیان نیکوکار بخش بهمن می‌توانند وجوهات نقدی و غیرنقدی خود را به کمیته امداد تحویل دهند و یا به‌صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری# ۰۳۵۱۲*۸۸۷۷* تلفن همراه کمک‌های خود را پرداخت کنند.

رئیس کمیته امداد بخش بهمن بابیان نقش ارزنده مراکز نیکوکاری بخش بهمن در شناسایی و توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم در بین نیازمندان، گفت: هم‌اکنون چهار مرکز نیکوکاری در بخش بهمن شهرستان ابرکوه فعال هستند و به ۶۴۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان شناسایی‌شده بخش خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha