جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاونت تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه جهاد طلاب در مبارزه با کرونا، لجن پراکنی دشمنان علیه حوزه های علمیه را خنثی کرد، گفت: مردم در ۴۰ سال گذشته شاهد ایثار طلاب و روحانیون جهادی در صحنه های مختلف دفاع از نظام اسلامی و همچنین یاری رساندن به هموطنان بوده اند.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه حوزه های علمیه در مبارزه با کرونا سرافراز بیرون آمدند، اظهار داشت: از اولین روزهای شیوع ویروس منحوس، طلاب و روحانیون جهادی با احساس تکلیف به دنبال انجام کارهای بر زمین مانده در بیمارستان ها، همگام با کادر درمان بودند.

وی افزود: روحانیون جهادی در بیمارستان ها با تلاش شبانه روزی کمبود محبت و خدمت رسانی را در غیاب همراهان بیماران کرونایی با کمال میل و رغبت انجام می دادند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه بیان کرد: حضور طلاب و روحانیون جهادی در میدان جنگ با ویروس منحوس، نتیجه تربیت اسلامی در حوزه های علمیه توسط اساتید مؤمن، مجرب و انقلابی است.

حجت الاسلام محمدی فر اظهار کرد: انجام خدمات اجتماعی با توجه به گستره فعالیت‌های جدید در جامعه و چشم نیاز مردم در خصوص برآوردن نیازمندی‌ها نسبت به روحانیت، نشان از اعتماد دیرینه و توقع انجام انتظارات در عصر جدید است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه جهاد طلاب در مبارزه با کرونا، لجن پراکنی دشمنان علیه حوزه های علمیه را خنثی کرد، ادامه داد: مردم در ۴۰ سال گذشته شاهد ایثار طلاب و روحانیون جهادی در صحنه های مختلف دفاع از نظام اسلامی و همچنین یاری رساندن به هموطنان در مقابله با کرونا و کمک مؤمنانه بودند.

حجت الاسلام محمدی فر خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه و علمای بلاد از گذشته ملجأ و پناهگاه مردم در تمامی حوادث بوده و به برکت نظام اسلامی که هدایت جامعه در دست با کفایت مقام معظم رهبری است، خدمت به مردم صد چندان است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه حوزه های علمیه تاکنون در پاسخ به انتظارات مردمی در مبارزه با کرونا، موفق عمل کرده است، ابراز داشت: طلاب جهادی حوزه علمیه کرمانشاه در پی شیوع ویروس منحوس، در سطح مدارس علمیه استان از ضدعفونی و گندزدایی معابر گرفته تا تولید ماسک و توزیع در بین نیازمندان لحظه ای درنگ نکرده و دوشادوش سایر مدافعان سلامت فعالیت کردند.

وی در پایان گفت: تربیت طلاب تراز حوزه انقلابی که بتواند همگام با مردم مطیع اوامر ولایت و در راستای ترقی اهداف نظام اسلامی و مسیر متعالی امامین انقلاب حرکت کند، همچون گذشته باید در اولویت کار مدیران و اساتید مدارس علمیه باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha