جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه، گفت: رزمایش همدلی و مساوات با کلام مقام معظم رهبری، فرهنگ دستگیری از نیازمندان را با نسیم معنوی ماه شعبان آغاز و در ماه مبارک، کمک های شبانه امیرالمومنین(ع) را تداعی کرد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه بحران کرونا، ابزار محک اراده ها بود، اظهار داشت: مردم مومن و انقلابی با توجه به تربیت دینی و مساعدت به فقرا آن هم در لحظه نیاز که از آموزه های اسلامی سرچشمه می گیرد، گل های عطوفت و احسان را در بهار محبت شکوفا کردند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ادامه داد: موج کمک های مومنانه در قالب های مختلف باعث شد مردم از هر طیف و گروهی، با برداشتن سلاح غیرت و گذشتن از از مال دنیا، در رزمایش همدلی حماسه بیافرینند.

حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: وارثان 8 سال دفاع مقدس برای کمک به حفظ نظام و نجات مردم از دست مشکلات و بلایای طبیعی، همان وظیفه کمک رسانی دوران جبهه و جنگ را با چاشنی ایثار برای نسل جدید به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: تربیت یافتگان مکتب امامین انقلاب در اوج مبارزات انقلابی، دفاع مقدس، زلزله، سیل و بحران کرونا ثابت کردند تبعیت از ولی فقیه همه را پای کار آورده و حماسه می آفرینند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه کمک مومنانه مهر تاییدی بر قبولی اعمال ماه رمضان بود، ادامه داد: رزمایش همدلی و مساوات با کلام مقام معظم رهبری، فرهنگ دستگیری از نیازمندان را با نسیم معنوی ماه شعبان آغاز و در ماه مبارک، کمک های شبانه امیرالمومنین(ع) را تداعی کرد.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: تاریخ هرگز ناجوانمردی برخی منافقین جدید در داخل و نشخوار کنندگان بوق های رسانه ای ضد انقلاب علیه نظام در خصوص تهمت نا توانی مبارزه با کرونا و تشدید تحریم ها را فراموش نخواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه خاطر نشان کرد: گرچه برای اردوگاه حق و مسلمین از صدر اسلام تاکنون، مشکلات و بحران های طبیعی و به دست عوامل دشمن بوجود آمده، اما این مدیریت ائمه هدی(ع) و امامین انقلاب بوده که کشتی طوفان زده را با سلامت به ساحل نجات رسانده است.  

وی در پایان گفت: آنچه که ابرقدرت های پوشالی دنیا را با تمام ابزارهای مادی در مقابل مسلمین و ام القرای اسلام ناتوان کرده و ایران اسلامی را در رسیدن به قله افتخارات مورد توجه قرار داده، مدیریت و هدایت ولایت فقیه است که ادامه ولایت ائمه(ع) می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha