پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیرمدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه حضور نفتکش های ایران در ونزوئلا پایان دوران رهبری آمریکا است، گفت: حضور مقتدرانه ایران اسلامی در حیات خلوت آمریکا، فتح الفتوح برجام! و نظریه تمرکز بر غرب و اروپا را به چالش کشید.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه اظهار داشت: ورود نفتکش های ایرانی به آمریکای لاتین اقتدار نظام اسلامی را در دنیا تثبیت کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب در ادامه سقوط پهباد فوق پیشرفته، موشکباران پایگاه عین الاسد، توقیف کشتی انگلیسی، ورود نفتکش های ایرانی به آمریکای لاتین را نقطه عطفی در تاریخ و شکست قدرت پوشالی شیطان بزرگ در دنیا دانست.

وی تصریح کرد: مسئولین نظام اسلامی هر گاه دکترین سیاسی امامین انقلاب  را چه در داخل و چه در دیپلماسی خارجی در دستور کار قرار دادند، دشمنان سر جای خود نشستند و دست از زیاده خواهی و سلطه گری کشیدند.

حجت الاسلام کرمی نیا بیان کرد: دشمنان در تصمیم گیری و راهبرد استراتژیکی خود در مقابله با نظام اسلامی، روحیه مسئولین را مد نظر داشته و هر گاه از دشمنان ضربه خوردیم، نتیجه سیاست انفعالی و دوری از روحیه انقلابی و خود باوری است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب با بیان اینکه حضور ایران در ونزوئلا پایان دوران رهبری آمریکا است، ادامه داد: حضور مقتدرانه ایران اسلامی در حیات خلوت آمریکا، فتح الفتوح برجام! و نظریه تمرکز بر غرب و اروپا را به چالش کشید.

حجت الاسلام کرمی نیا اظهار کرد: مسیر بی اثر شدن تحریم ها، امتیاز دادن در مذاکره و بتن ریختن در تاسیسات هسته ای نیست، بلکه تعامل گسترده با سایر کشورها و بطور خاص کشورهایی که دشمن مشترکی همچون آمریکا دارند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب خاطر نشان کرد: در صورتی که مجلس دهم دارای روحیه انقلابی، استکبار ستیزی و در یک کلام به فکر تولید ملی معیشت مردم می بود، وضع مردم این گونه نبود.

وی در پایان گفت: بیانات راهگشا و کاربردی رهبری حکیم به مجلس یازدهم، حجت را بر منتخبان مردم انقلابی برای خدمت و اصلاح امور و حمایت از «جهش تولید» تمام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha