شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/ رئیس قوه قضائیه گفت: اصلاح ساختارهای فسادزا از سوی مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در حاشیه مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در باره توقع از مجلس جدید گفت: نخست باید به منتخبانی که مردم به آن‌ها اعتماد کردند تبریک بگویم؛ نکته اول درباره مجلس آن است که مانند همه جای نظام باید همواره خداباوری را در راس امور قرار دهد و خدا را مدنظر داشته باشد که این اخلاص برای همه امور گشایش ایجاد می‌کند.

وی افزود: نکته دوم نیز مردم باوری است که منتخبان، نماینده مردم اند و داشتن دغدغه مردم، مشکل مردم و گرفتاری‌های مردم باید مسئله اصلی باشد و ارائه راهکارها در این خصوص هم باید مسئله محوری باشد.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: مسئله محوری در تعیین اولویت‌ها و ارائه راهکارها و راه حل‌ها برای این مسائل، بسیار مهم است که مجلس باید دنبال کند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: اصلاح ساختارهای فسادزا از سوی مجلس یازدهم بسیار مهم است و نظارت بر دستگاه‌های اداری با همکاری قوه قضائیه که خود نیز مسئولیت نظارت را بر عهده دارد، بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: تنقیح قوانین در مجلس بسیار اهمیت دارد ان شاءالله در این دوره از مجلس گام‌هایی که برداشته می‌شود در جهت حل مشکلات مردم و رضایت مردم باشد.

رئیس قوه قضائیه گفت:​ ما نیز در خدمت مجلس خواهیم بود و امیدواریم محصول این همکاری که با دولت، مجلس و همه بخش‌ها داریم؛ افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی مردم باشد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    0 0
    همکاری آگاهانه مسئولان و معاونان وقت بانک مرکزی و شبکه بانکی با زوج فاسد برای تخصیص ارز