شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حاج ابوالقاسم

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نمایندگان مجلس یازدهم به معنای واقعی کلمه نمایندگی مردم را کرده و دغدغه توده های مستضعف را داشته باشند، نه این که مانند برخی اقدامات مجلس گذشته، نمایندگی از صاحبان قدرت و ثروت را در دستور کار قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به آغاز فعالیت دوره جدید مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واقعیت آن است که انقلاب اسلامی ایران با هدف خدمت به محرومان و مستضعفان و رویارویی و مقابله با ظالمان و مستکبران شکل گرفت و در این راستا نیز انصافاً توفیقات بسیاری داشت اما بنا به دلایل مختلف در این مقطع زمانی، بخش قابل توجهی از مردم ما از جمله اقشار ضعیف و کم بضاعت جامعه در مشکلات اقتصادی فراوانی به سر می برند که باید برای اصلاح و بهبود وضعیت اقتصادی به طور جدی چاره اندیشی کرد.

وی افزود: از سویی تورم افسار گسیخته و نیز مسئله کاهش ارزش پول و گرانی اجناس و کالاهای ضروری، زندگی و گذران معیشت را برای اقشار مستضعف و کم درآمد جامعه بسیار سخت و طاقت فرسا کرده و این در حالی است که مجلس به عنوان عصاره ملت می بایست قبل از هر چیز دغدغه مردم به خصوص محرومان را داشته باشد.

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: در واقع همان طور که مقام معظم رهبری در پیامی به مناسبت آغاز بکار مجلس یازدهم متذکر شدند، نمایندگان این دوره مجلس باید به طور خاص رسیدگی به معیشت طبقات ضعیف جامعه را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: امروز به تعبیر رسای رهبر معظم انقلاب، مهم ترین مسئله کشور مسئله اقتصادی و حل گرفتاری های اقتصادی و معیشتی مردم است و لذا از مجلس شورای اسلامی انتظار می رود که بیش از هر چیز به حل مشکلات اقتصادی مردم اهتمام داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم افزود: در این راستا انتظار می رود که نمایندگان محترم مجلس یازدهم به معنای واقعی کلمه نمایندگی مردم را کرده و دغدغه توده های مستضعف را داشته باشند، نه این که مانند برخی اقدامات مجلس گذشته، نمایندگی از صاحبان قدرت و ثروت را در دستور کار خود قرار دهند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha