سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حضور روحانیون روانشناس جهادی در بیمارستان های کرونایی اهواز

حوزه/ سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، کیانوش جهانپور ضمن اعلام این مطلب گفت: از دیروز تا امروز ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران به ۱۵۱ هزار و ۴۶۶ نفر رسید.

وی ادامه داد: از بین مبتلایان جدید، ۵۱۱ مورد بستری و دو هزار و ۵ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند

سخنگوی وزارت بهداشت، با بیان این که متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند، گفت: مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۷۹۷ نفر رسید.

وی با بیان این که خوشبختانه تاکنون ۱۱۸ هزار و ۸۴۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود: ۲۵۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تا کنون ۹۳۵ هزار و ۸۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، استان های اصفهان، آذربایجان های شرقی و غربی، لرستان، کرمانشاه، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha