پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دوخت ماسک

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به تبدیل چهار مدرسه علمیه استان کرمانشاه به کارگاه دوخت ماسک گفت: ۹ مدرسه علمیه خواهران نیز با همکاری طلاب و خیرین در قالب رزمایش کمک مومنانه با تهیه اقلام معیشتی به خانواده های آسیب دیده امداد رسانی کردند.

حدیث فلاحی در گفتگو با خبرگزاری حوزه در خصوص فعالیت های طلاب جهادی استان کرمانشاه اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا  بیش از ۱۹۷ نفر از بانوان طلبه استان به صورت مستقل یا در قالب فعالیت‌های سازماندهی شده و گروه‌های جهادی فعالیتی چون تهیه ماسک، اقلام بهداشتی و ضدعفونی اماکن را انجام دادند. حتی برخی طلاب با استفاده از امکانات شخصی و در منزل به تهیه اقلام مورد نیاز مردم اقدام کردند.
وی با اشاره به فعالیت‌های طلاب جهادی در زمینه‌های دیگر گفت: طلاب به منظور همیاری با کادر درمان در فعالیت هایی مانند غربالگری، اهدای خون، کمک در توجیه مردم نسبت به پیشگیری کمک رسانی کردند.
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه ادامه داد: برخی طلاب اقلام خوراکی مورد استفاده بیماران و کادر درمان را تهیه و با حضور در بیمارستان های خاص بیماران کرونایی تقدیم کادر درمان کردند.
فلاحی با اشاره به اینکه ۱۲ مدرسه علمیه خواهران این استان در این ایام فعال بودند گفت:  در چهار مدرسه نیز با کمک خیرین کارگاه‌های موقت تولید ماسک راه اندازی شد.
وی ادامه داد: همچنین ۹ مدرسه علمیه خواهران  با همکاری طلاب و خیرین در قالب رزمایش کمک مومنانه با تهیه اقلام معیشتی به خانواده های آسیب دیده امداد رسانی کردند.
فلاحی با اشاره به فعالیت های برخی از مدارس علمیه خواهران استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی تهیه و توزیع شد همچنین علاوه بر امداد رسانی معیشتی، مدیران و کادر مدارس به تقویت روحیه و مشاوره و تفقد از بیماران کرونایی و خانواده های آنان اقدام کردند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha