جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا مهکام

حوزه/ مسئول کمیته مشاوره ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه گفت: با توجه به شیوع بیماری در شهر اهواز حوزویان روانشناس بر بالین بیماران کرونایی در این شهر حاضر شده و خدمات مشاوره‌ای را به آن‌ها ارائه می‌دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا مهکام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به شیوع کرونا در استان‌های جنوبی کشور اظهار داشت: متأسفانه‌ در روزها و هفته‌های اخیر شاهد این بودیم که بیماری کرونا در برخی از شهرهای جنوبی به اوج خود رسیده است.

وی ادامه داد: به همین منظور رسیدگی به بیماران در برخی از شهرهای جنوبی به‌خصوص اهواز در دستور کار کمیته مشاوره ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه قرار گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهکام بابیان این‌که کرونا در اهواز در وضعیت قرمز قرار دارد، ابراز داشت: با توجه به اقدامات و برنامه‌های موفق گروه روانشناسی در شهرهای قم و تهران لازم دیدیم در راستای خدمت به بیماران کرونایی این اقدامات را در شهر اهواز نیز انجام دهیم.

وی ادامه داد: ۲۰ نفر از روانشناسان در حال حاضر در سه بیمارستان رازی، طالقانی و سینا فعال بوده و مشغول خدمت‌رسانی به بیماران درزمینهٔ روحی و مشاوره‌ای هستند.

 مسئول کمیته مشاوره ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه تأکید کرد: اقدامات گروه روانشناسی در شهرهای قم و تهران نتایج بسیار خوبی به همراه داشت و در زمینهٔ کاهش استرس بیماران نیز بسیار مؤثر بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha