چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: دشمنان اسلام در کنار هیچ میز مذاکره ای برای رسیدن به حقوق مسلمانان به عهد خود وفا نکرده و مذاکرات بر سر فلسطین و برجام، نمونه ای از بدعهدی ها است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، در آستانه روز جهانی قدس، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در حد امکان به تفرقه بین گروه ها و احزاب فلسطینی پایان داد و آنها را در یک صف واحد در مسیر جهاد، علیه اشغالگران قرار داد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ادامه داد: علی رغم خیانت برخی کشورهای مرتجع عربی که با دلارها نفتی، نابودی اسرائیل غاصب را به عقب انداخته و برخی خائنان به «آزادی قدس» را حمایت می کنند، جوانان فلسطینی، مسیر مقاومت را بهتر از مذاکره می دانند.

وی تصریح کرد: حضرت امام(ره) در آغاز نهضت اسلامی با راهبرد استراتژیک در خصوص مردم مظلوم فلسطین و خطر اسرائیل غاصب، پرچم حمایت از اولین قبله مسلمین و دشمنی علنی با دشمنان اسلام و اتحاد مسلمین را برداشت.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: سران دولت های مستبد عربی و تحت الحمایه استعمارگران و استکبار جهانی برای حکمرانی دو روزه دنیا، گذشه از خیانت و ظلم به مردم خود، نه اینکه مدافع حقوق فلسطینی ها نبوده، بلکه سینه چاک اسرائیل غاصب هستند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه اظهار کرد: دشمنان اسلام در کنار هیچ میز مذاکره ای برای رسیدن به حقوق مسلمانان به عهد خود وفا نکرده و مذاکرات بر سر فلسطین و برجام، نمونه ای از بدعهدی ها است.

وی در پایان گفت: جریان غربگرا باید از سرنوشت مذاکرات بین سازمان فتح در فلسطین و اشغالگران اسرائیلی با محوریت شیطان بزرگ درس عبرت بگیرد و هیچ گاه به دنبال تئوریزه کردن دوستی با آمریکای خبیث در اذهان جامعه نباشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha