جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه، برخورد قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی را امیدآفرین خواند و تصریح کرد: خشکاندن ریشه های فساد در کشور نیاز به مبارزه انقلابی با سرچشمه های فساد ساز دارد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، اظهار داشت: اقدامات شرعی و قانونی ریاست قوۀ قضائیه، در برخورد با مفسدین و غارتگران بیت المال، برای تشنگان اجرای عدالت، امید بخش است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: در صورت استفاده از نظرات کارشناسی متخصصین امر برای تصویب قوانین اقتصادی در مجلس شورای اسلامی، می شود روزنه های فسادساز را به روی فرصت طلبان و رانت خوران بست.

وی ادامه داد: حرکت در مسیر اجرای عدالت اجتماعی را ایجاد فرصت عادلانه در تقسیم سرمایه های خدادادی و ملی در کشور دانست و افزود: خشکاندن ریشه های فساد در کشور، نیاز به مبارزه انقلابی با سرچشمه های فساد ساز دارد.

حجت الاسلام محمدی فر خاطرنشان کرد: گذشته از مردم کوچه و بازار که به دنبال لقمه ای نان حلال بوده و به فکر حساب و کتاب قیامت هستند، برخی سودجو به هیچ قانونی پایبند نبوده که برخورد قاطع دستگاه قضا را لازم دارد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: در صورت نظارت دلسوزانه بر علمکرد بنگاه های اقتصادی و بستن روزنه های فساد زا، شاهد واگذاری سرمایه های کشور به افراد ناصالح و ایجاد دادگاه های رسیدگی به افراد متخلف نخواهیم بود.

وی در پایان گفت: برخورد انقلابی با مفسدان دانه درشت اقتصادی، سبب ترس و وحشت در میان سایر غارتگران بیت المال خواهد شد و علاوه بر آن مردم با دیدن اجرای احکام اسلامی در خصوص مجرمین، نسبت به اصل نظام خوشبین و وفادار خواهند ماند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha