جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صافدل. کمک مومنانه

حوزه/ دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و دولتی تربت حیدریه با همراهی معاونت دانشجویی و فرهنگی و همچنین بسیج کارکنان دانشگاه شهرستان، نسبت به تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی اقدام نمودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی و مواسات و کمک‌های مومنانه، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و دولتی تربت حیدریه با همراهی معاونت دانشجویی و فرهنگی و همچنین بسیج کارکنان دانشگاه این شهرستان، نسبت به تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی اقدام نمودند.

حجت الاسلام صافدل در این باره با بیان این که در این طرح بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال کمک نقدی از طرف کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و دولتی تربت حیدریه جمع آوری شده است، گفت: در قالب این طرح، با همکاری آستان قدس رضوی، حدود ۲۰۰ بسته کمک معیشتی تهیه و در اختیار آسیب دیدگان قرار داده شد.

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و دولتی تربت حیدریه با بیان این که همت جهادی و کمک های مومنانه عزیزان با همدلی در این طرح معنا شد و جلوه های احسان و ایثار تجلی یافت، عنوان کرد: بناست تا این بسته های معیشتی، میان افراد نیازمند که تحت پوشش سایر سازمان های حمایتی نیستند توزیع شوند.

وی در پایان ضمن تاکید بر جایگاه والای انفاق و دستگیری مومنانه به تبعیت از سیره و سنت پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع)، از همه مردم نیکوکار و مومن خواست تا با همدلی و مشارکت همه جانبه، در کنار محرومان و نیازمندان و اقشار آسیب دیده از این بیماری باشند تا پروردگار منان به لطف و برکت گام های خداپسندانه این عزیزان و با عنایت حضرت بقیةالله الاعظم(ارواحنا فداه) هرچه سریعتر این بلیه را از همه ملل برطرف نماید.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha