پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیر کل بهزیستی استان قم

حوزه/ مدیر کل بهزیستی استان قم گفت: خیرین قمی در ماه مبارک رمضان بیش از پنجاه میلیارد ریالی به بهزیستی کمک کردند که نقش بسزایی در کمک به خانواده های مددجویان داشت.

مهدی پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این که امسال شاهد افزایش کمک های مردمی بودیم، اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص امسال و توصیه ای که رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری رزمایش کمک مومنانه داشتند، بهزیستی قم با کمک خیرین و نیکوکاران توانست ماه مبارک رمضان گام موثری در کمک به جامعه هدف خود بردارد.

وی به کمک های خیرین اشاره کرد و بیان داشت: خیرین قمی بیش از بیست میلیارد ریال بصورت نقدی و نزدیک به سی میلیارد ریال بصورت غیرنقدی به صورت مستقیم به بهزیستی استان و یا بصورت کمک به مراکز تحت نظارت بهزیستی قم کمک کردند که این رقم نسبت به سال گذشته با رشد قابل ملاحظه ای همراه بود.

پهلوانی افزود: امسال برخلاف سال های کذشته از برپایی سفره های افطاری به دلیل توصیه های بهداشتی خودداری کردیم اما در عوض بسته های غذایی مناسبی را در اختیار جامعه هدف قرار دادیم.

وی تصریح کرد: از دفاتر بیوت مراجع عظام تقلید،تولیت های محترم حرم مطهر و مسجدمقدس جمکران،صاحبان کارخانجات و صنوف و کلیه نیکوکاران ارجمند که با عمل به وظیفه اجتماعی خود دست بهزیستی را در رفع گوشه ای از نیازهای جامعه هدف گرفتند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدسهویی IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    0 0
    سلام محمدسهویی معلول ومعلول تهت پوشش بهزستی درخواست کمک ازخیرین عزیز ومسولین دارم شماره کارت معلولیت ( محفوظ است شماره خساب ( محفوظ است ) کدملی ( محفوظ است ) ملیاردی کمک شده، برای من هیچ کمکی نکردن این ماه مبارک رمضان درخواست کمک دارم به من معلول کمک بکنید ازدرخواست نوشتن خسته شدیم به خاطرالله شده به مامعلولین کمک بکنید
  • محمد IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    0 0
    سلام محمد.... هستم معلول تهت پوشش بهزستی نیازمندم کمک ملیاردی شده به مامعلولین کمک بکنندشماره کارت (محفوظ است )محمد.... شماره خساب ( محفوظ است ) محمدسهویی