جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 904194
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
اساتید بهاباد

حوزه/ در جلسه ای با حضور مدیر و معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد، طرح فراگیری مهارت ها برای اساتید مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) شهرستان بهاباد تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، طرح فراگیری مهارت ها در جلسه اساتید مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) شهرستان بهاباد، با حضور حجت الاسلام والمسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد، تبیین و مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد، به بیان اهمیت فراگیری مهارت های مختلف توسط طلاب پرداخت.

در ادامه، حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد به تبیین و تشریح این طرح پرداخت و گفت: این طرح به منظور انگیزه دهی به طلاب و فراگیری برخی از مهارت های مورد نیاز آنان، در دو قالب مهارت های الزامی و اختیاری در سطح یک طراحی شده است.

وی اظهار کرد: مهارت های الزامی در طول شش سال تحصیلی برنامه ریزی شده است که در ایام درسی برای طلاب برگزار می شود و مهارت های اختیاری در دوره های تابستانی قابلیت اجرا دارد.

معاون آموزش حوزه علمیه یزد درباره مجریان طرح نیز گفت: برای هر طرح به فراخور مسئولیت، معاونت های استانی، معاونتی در مجموعه مدیریت استان به عنوان مجری و ناظر مشخص شده است و معاونت ها با همکاری مدارس در زمان های مشخص شده این برنامه ها را اجرا می کنند.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان درباره مزیت های این برنامه افزود: طرح فراگیری مهارت علاوه بر فراگیری مهارت و ایجاد انگیزه برای طلاب، کاهش هزینه ها را نیز برای آن ها در بردارد که اگر طلاب قصد فراگیری برخی از این مهارت ها را در مؤسسات بیرون از حوزه داشته باشند، بایستی هزینه های سنگینی را متحمل شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عباس IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    0 0
    سلام امری بسیار مورد نیاز طلاب
  • عباس IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    0 0
    سلام امری بسیار مورد نیاز طلاب