سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 904136
۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
سید عباس حسینی پور

حوزه/ امتحانات پایان سال مدارس علمیه استان یزد با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری در حال برگزاری است.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور،معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در حاشیه بازدید از جلسه امتحانات نیمسال دوم مدرسه علمیه حضرت مهدی(ع) شهرستان بهاباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، از آغاز امتحانات پایان سال مدارس استان یزد خبر داد.

وی اظهار کرد: امتحانات پایان سال در مدارس استان از با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری آغاز شده و ۱۲۰۰ طلبه یزدی با حضور در مدارس علمیه در امتحانات شرکت می کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه یزد درباره تمهیدات اتخاذ شده درباره طلاب شهرستانی، گفت: به دلیل اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طلاب یزدی که در شهرستان های استان سکونت دارند، با هماهنگی های صورت گرفته می توانند برای شرکت امتحانات به مدارس علمیه محل سکونت مراجعه کرده و در امتحانات خود شرکت کنند و لزومی به حضور در مرکز استان برای این دسته از طلاب نیست.

حجت الاسلام حسینی پور در پایان گفت: معاونت آموزش استان، آمادگی برگزاری امتحانات به صورت مجازی را دارد که اگر در ایام برگزاری امتحانات بیماری کرونا در استان تشدید شد، سریع روش برگزاری امتحانات را از حضوری به مجازی تغییر خواهد داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha