جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / دیدار منتخبین مردم استان همدان در انتخابات مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان همدان

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در جمع بانوان طلبه فامنین با بیان اینکه شیوع کرونا در جهان زمینه ساز از بین رفتن آبروی حکومت‌های قدرتمند شد، گفت: کرونا، این فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند «آمریکا در حال افول است» را به خوبی ظاهر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین، اظهار داشت: دشمنی که سال‌ها حتی در تولیدات سینمایی خود به دنبال تلقین دارا بودن توانایی شکست امام زمان(عج) بود، امروز با شیوع ویروس کرونا، همه جهانیان ناتوانی او را به وضوح مشاهده کرده است.

وی با بیان اینکه قدرت غرب، یک قدرت پوشالی است، بیان کرد: در مقابل ناتوانی غرب، اتحاد و انسجام مردم ایران در دنیا مشهود بود و همانند همیشه ثابت کردند که با وحدت و همدلی می‌توان بر هر دشمنی پیروز شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم در آخرالزمان توجه جدی‌تری نسبت به مباحث اعتقادی دارند، بیان کرد: مطرح شدن شبهات برای دریافت پاسخ، گرایش به دین‌های الهی و پخش اذان در کشورهای مختلف و حتی غیرمسلمان از نمونه‌های این توجه مردم به مباحث اعتقادی است.

حجت الاسلام فلاحی شیوع کرونا در جهان را زمینه ساز از بین رفتن آبروی حکومت‌های به ظاهر قدرتمند دانست و گفت: کرونا، این فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند «آمریکا در حال افول است» را به خوبی ظاهر کرد و با نشان دادن ناکارآمدی مدل‌های جدید حکومتی بر دنیا، بشر را متوجه حکومت منجی بشریت کرد.

در ادامه این جلسه، خانم نرگس کرمی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین با اشاره به عملکرد طلاب خواهر در مقابله با ویروس کرونا، بر برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط آسیب دیدگان از کرونا تأکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha