پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
الدرس القرآني الرابع والعشرون؛ إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ

حوزه/ مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر بانوی کرامت از تربیت ۵۱۳ حافظ در رشته‌های مختلف حفظ طی سه ماهه نخست سال ۹۹ با برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جعفری طی گفت‌وگویی با بیان اینکه با آغاز شیوع کرونا کلاس‌های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث ویژه خواهران به صورت غیر حضوری با استفاده از بستر پیام‌رسان‌های داخلی در حال برگزاری است، گفت: در حال حاضر رشته حفظ مرکز به صورت غیر حضوری برای سه گروه سنی کودک، نوجوان و جوان بزرگسال دنبال می‌شود.

وی افزود: در رشته حفظ کودک ۴ دوره با حضور ۵۶ نفر به صورت غیر حضوری در حال برگزاری است.

مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث از حضور ۱۱۵ نوجوان در کلاس های حفظ مرکز قرآن و حدیث خبرداد و تصریح کرد: در حال حاضر در رشته حفظ ۱۵ دوره برای نوجوانان برگزار می‌شود.

جعفری با بیان اینکه برای جوانان و بزرگسالان در حال حاضر ۴۴ دوره در رشته حفظ در حال برگزاری است، ادامه داد: ۳۴۲ نفر در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه رشته حفظ در شاخه های حفظ ۲ ساله، حفظ ۴ ساله، دوره تثبیت، حفط آزاد و حفظ نهج‌البلاغه برای گروه های مختلف سنی برگزار می شود، افزود: در مجموع ۶۳ دوره با حضور ۵۱۳ خواهر در مرکز قرآن و حدیث در حال برگزاری است که این دوره ها همزمان با خرداد ماه پایان یافته و آزمون پایانی دوره ها همزمان با روزهای پایانی خرداد ماه برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha