پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فعالیت طلاب جهادی دزفول در امر تغسیل و تکفین اموات کرونایی

حوزه/ مسئول گروه جهادی آیت‌الله قاضی دزفول گفت: در این چند روز اخیر به‌ صورت روزانه بین ۴ تا ۱۰ نفر فوتی داریم که جهادگران در دو بخش خواهران و برادران، اموات کرونایی را تغسیل و تکفین می‌کنند.

حجت‌الاسلام خاکی، مسئول گروه جهادی آیت‌الله قاضی دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فعالیت این گروه جهادی در امروز تغسیل و تکفین اموات کرونایی، اظهار داشت: این کار از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا در دزفول آغاز شد و جهادگران حوزوی این شهرستان، در محجوریت و گمنامی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

وی با ابراز تأسف از افزایش آمار فوت‌شدگان کرونایی در این شهرستان، گفت: در این چند روز اخیر به‌صورت روزانه بین ۴ تا ۱۰ نفر فوتی داریم که جهادگران در دو بخش خواهران و برادران، اموات کرونایی را تغسیل و تکفین می‌کنند.

مسئول گروه جهادی آیت‌الله قاضی دزفول با اشاره به مشکلات پیش روی غسالان جهادی، بیان کرد: با توجه به اینکه غسالخانه کرونایی در مکانی خارج از شهر است، با مشکل تأمین سرمایش مواجه هستیم.

حجت‌الاسلام خاکی در پایان تصریح کرد: اگرچه در غسالخانه کرونایی، کولر وجود دارد، اما به دلیل نوع لباس مصرفی و دمای بالای محیط، غسالگران جهادی با مشکل جدی گرمای هوا مواجه هستند و به این دلیل از مسئولان تقاضا داریم تا هرچه سریع‌تر این مسأله را حل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha