سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نشست مسئولان آستان با شورای شهر قم

حوزه/ نشست هم‌اندیشی معاون فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت شهرداری‌های سراسر کشور برای ترویج ترویج کرامت، افزایش برنامه‌های این دهه در شهرهای مختلف و همچنین همراهی ویژه مجموعه‌ها و سازمان‌های شهری قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت صبح امروز طی نشستی با عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم و اعضای کمیسیون فرهنگی این شورا، پیرامون مباحث مرتبط با دهه کرامت به گفت‌وگو پرداخت.

حسن مالکی‌نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم طی سخنانی ضمن تقدیر از اهتمام آستان مقدس بانوی کرامت نسبت به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح قم و کشور عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با این آستان تعاملات خود را افزایش دهیم و از ظرفیت‌های موجود به بهترین شیوه برای خدمت به حضرت معصومه سلام‌الله علیها استفاده کنیم.

همراهی ویژه مجموعه‌ها و سازمان‌های مختلف شهری در دهه کرامت، بهره‌مندی از ظرفیت شهرداری‌های سراسر کشور برای ترویج دهه کرامت و افزایش برنامه‌های این دهه در شهرهای مختلف، منسجم‌سازی و هماهنگی برنامه‌ها و پرداختن به دهه کرامت در موضوعات مصوب شورای اسلامی شهر از موضوعات مطرح شده در این نشست بوده است.

خاطرنشان می‌شود، مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و همچنین ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم نیز در این نشست حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha