پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ مدیر اداره تبلیغات اسلامی هویزه گفت: «مسابقه کتاب خوانی منشور روحانیت»، «انتخاب بهترین جملات مقام معظم رهبری» و «اجرای نشست های روشن گری» از جمله برنامه های فرهنگی اجرا شده در شهرستان هویزه است.

حجت الاسلام برهانی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در رابطه با آخرین اقدامات فرهنگی اجرا شده در سطح شهرستان، اظهار داشت: نخستین برنامه مسابقه کتاب خوانی منشور روحانیت است که با همکاری مدرسه وزه علمیه رضویه میان طلاب و روحانیون شهرستان برگزار شد و در پایان قرار است به برگزیدگان این مسابقه هدیه ای تعلق گیرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه انتخاب بهترین جملات مقام معظم رهبری در سخنرانی‌شان به مناسبت 14 خرداد، گفت: این مسابقه توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان هویزه میان دانش آموزان و سایر شهروندان برگزار شد و به قید قرقه به 14 نفر جایزه داده خواهد شد.

حجت الاسلام برهانی، اجرای نشست های روشن گری توسط ناحیه سپاه هویزه را دیگر برنامه فرهنگی اجرا شده در سطح شهرستان بیان کرد و اظهار داشت: با توجه به تعطیل شدن نشست های روشنگری و تجمعات، بخش فرهنگی سپاه هویزه از طریق فضای مجازی، کلیپ های بصیرتی علمای استان و دیگر استان ها را به صورت یک دقیقه ای تدوین و در فضای مجازی به صورت گسترده توزیع می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha