پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کارگاه گرافیک«همدلی»

حوزه/ کارگاه گرافیک «همدلی» با موضوع «مردم داری و کرامت انسانی در سیره رضوی» از روز چهارشنبه هفته جاری، به مدت سه روز در مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کارگاه گرافیک «همدلی» با موضوع «مردم داری و کرامت انسانی در سیره رضوی» از روز چهارشنبه هفته جاری، به مدت سه روز در مشهد برگزار می شود و ۴۸ هنرمند طراح از ۱۴ استان کشور در این مدت طراحی گرافیک با موضوع مردم داری را انجام دهند.

سید محمدرضا میری، مسئول کارگاه گرافیک«همدلی»، در گفت‌وگویی با اشاره به این که در این کارگاه کشوری که با میزبانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و با همکاری نهضت مردمی پوستر انقلاب و کانون هنر شیعی برگزار می شود، اظهار کرد: هنرمندانی از ۱۴ استان کشور در این رویداد ملی حضور داشته و زیرنظر اساتیدی مانند مسعود نجابتی و محمدرضا دوست‌محمدی به فعالیت و خلق اثر خواهند پرداخت.

وی افزود: این کارگاه میزبان هنرمندانی از تشکل‌های مختلف شبکه کشوری طراحان گرافیک انقلاب اسلامی مانند آیه(اصفهان)، حرا(مازندران)، طلوع(آذربایجان شرقی)، خاک‌نگار(خوزستان)، ترنج(یزد)، خانه هنر و رسانه(سیستان و بلوچستان)، شهید تاج‌احمدی(قزوین)، ... و سایر هنرمندان مرتبط با این شبکه در سایر استان‌ها خواهد بود.

مسئول کارگاه گرافیک «همدلی» در خصوص نتایج برگزاری این کارگاه، ابراز کرد: محصولات شامل پوستر، اکران شهری و پست‌های تخصصی فضای مجازی تولید و در دهه کرامت منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

میری خاطرنشان کرد: هدیه ای که برای طراحان و اساتید در نظر گرفته شده به تامین بخشی از تأسیسات آب شیرکن در روستاهای محروم سیستان و بلوچستان توسط نهضت آبرسانی طهورا اختصاص داده خواهد شد که با این مبلغ روزانه ۶۰۰ مترمکعب آب شیرین در اختیار مردم آن منطقه قرار می گیرد.

گفتنی است، نهضت مردمی پوستر انقلاب و هنرمندان آن در سراسر کشور تاکنون ۳۱ کارگاه استانی، ۵ کارگاه کشوری و یک کارگاه بین المللی را برگزار کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha