شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 904609
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
اداره اوقاف و امور خیریه خوی

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوی از تشکیل جلسه هماهنگی طرح «مهر تحصیلی» کمک به دانش آموزان بی بضاعت خبر داد.

جبرئیل ابراهیم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در آذربایجان‌غربی، از تشکیل جلسه هماهنگی طرح «مهر تحصیلی» کمک به دانش آموزان بی بضاعت و همچنین جلسه مقدماتی تشکیل شورای خیریه شهرستان در راستای اجرای امینانه نیت واقفین خیراندیش خبر داد.

وی افزود: این جلسه با حضور مسئولین کمیته امداد، بهزیستی، انجمن‌های خیریه، آموزش و پرورش، فرمانداری و انجمن کارگران و به همت مرکز افق امامزاده سید بهلول خوی برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوی با تأکید بر ایجاد وقف‌های جدید با نیات مرتبط با کمک به دانش آموزان و دانشجویان، خاطرنشان کرد: طرح «مهر تحصیلی» هر ساله با هدف محرومیت‌زدایی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت از محل اجرای نیت واقفین خیراندیش چمن ربط، زرین تاج بیات ماکو، اشرفی حسینی، ساری اجاق و حسن حسن زاده اجرا می شود.

ابراهیم پور با بیان اینکه می توان از ظرفیت وقف مشارکتی برای تحقق و تأمین نیازهای مؤسسات خیریه اقدام و گام‌های بلندی برداشت، گفت: در صورت تحقق این مهم، می‌توان باهم افزایی و تعامل با همدیگر در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌ها و تامین خواسته‌های خیریه‌ها گام برداشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha