شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پروفسور فون اشتوش رئیس مرکز الهیات تطبیقی دانشگاه پادربورن

حوزه/ دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه ادیان و مذاهب، وبینار تخصصی مشترک دانشگاه ادیان و مذاهب و دانشگاه پادربورن آلمان را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست علمی مشترک دانشگاه ادیان و مذاهب و دانشگاه پادربورن که سالانه دو بار در دانشگاه ادیان و مذاهب و دانشگاه پادربورن در شهر پادربورن آلمان برگزار می‌شد، در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی از خردادماه ۱۳۹۹ آغاز و سپس به تناوب تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

اولین نشست مشترک، روز پنجشنبه ۲۲ خردادماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۱ تا ۱۳ با حضور دکتر احمدرضا مفتاح عضو هیئت علمی و رئیس دانشکده ادیان دانشگاه ادیان و مذاهب و سخنرانی پروفسور فون اشتوش رئیس مرکز الهیات تطبیقی دانشگاه پادربورن با عنوان «نقد تاریخی کتاب مقدس در کلیسای کاتولیک» در سالن امام موسی صدر و از طریق اسکایپ برگزار می‌شود.

دومین نشست نیز با میزبانی دانشگاه ادیان و مذاهب با سخنرانی سرکار خانم دکتر مارگارت گروبر با عنوان «تفاوت بین اناجیل و نامه های پولس در شیوه تفسیر عهد عتیق» روز پنجشنبه ۲۹ خردادماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در سالن امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار خواهد شد.

گفتنی است: حضور در  این دو نشست ویژه استادان و دانشجویان دانشکده ادیان می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha