جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حسینی کوهساری

حوزه/ مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه، درگذشت دبیرکل سابق جنبش جهاداسلامی فلسطین (حماس)‌ را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری در تماس تلفنی با ناصر ابو شریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران در گفت و گوی تلفنی، درگذشت دکتر رمضان عبدالله شلح دبیرکل سابق این جنبش را به وی و مردم فلسطین تسلیت گفت.

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه  با اشاره به دیدار خود با دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی، رمضان عبدالله را فردی دانشمند، فرهیخته و تحصیل کرده  در رشته اقتصاد برشمرد و گفت: این مرحوم  در رشته اقتصاد نظرات بسیار خوبی داشت.

در ادامه این گفت و گو، ابوشریف ضمن تشکر از همدردی حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری با مردم فلسطین، گفت: دکتر زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی از پیام تسلیت آیت الله اعرافی به وی و مردم فلسطین تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان این که مرحوم رمضان عبدالله پیرو اسلام اصیل  بود، بیان داشت: دبیر کل سابق جنبش جهاد اسلامی مبارزی خستگی ناپذیر بود که آرزو داشت وحدت دنیای اسلام را ببیند و در پی آرمان امت واحده بود.

در پایان ابوشریف و حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری بر ادامه مبارزه  تا آزاد سازی فلسطین از دست رژیم اشغالگر قدس تاکید کردند و هر دو طرف برای همکاری های دوجانبه اعلام آمادگی نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha