جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مجمع جهادی

حوزه/ دبیر هیئت رئیسه مجمع جهادگران استان قم گفت: با ایجاد کارگروه های تخصصی جهادی، فعالیت گروه های جهادی استان با رویکرد تخصصی بیشتری همراه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سید علی سیدمیرزایی طی سخنانی در جلسه هیئت رئیسه مجمع جهادگران قم با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این کارگروه های تخصصی در پنج عرصه عمران و آبادانی، فرهنگی و مقابله با آسیب های اجتماعی، بهداشت و درمان، فعالیت های رسانه ای و نیز اشتغال، کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی تشکیل می شود و در این خصوص از همه ظرفیت ۲۰۰ گروه جهادی استان استفاده خواهد شد.

وی افزود: البته در این راستا در مقطع فعلی نیاز به پایش و پالایش گروه های جهادی از سوی شوراهای جهادی نواحی و نیز ناحیه دانشجویی و بسیج طلاب به شدت احساس می شود که در این خصوص برنامه ریزی های لازم به عمل آمده است.

مدیر حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان قم همچنین گفت: در جریان مقابله با کرونا و به خصوص در جریان برگزاری رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، حقیقتاً گروه های جهادی استان قم از رده ها و نواحی و اقشار مختلف بسیار درخشیدند که البته این فعالیت های جهادی همچنان ادامه دارد و باید نسبت به انعکاس بهتر این اقدامات مخلصانه و جهادی در عرصه رسانه ای به خصوص فضای مجازی اهتمام ویژه ای داشت.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha