جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مؤسسه دارالثقلین قم

حوزه/مؤسسه دارالثقلین امام عصر(عج) با هدف تربیت طلاب بصیر انقلابی برای دوره خارج فقه و اصول سال تحصیلی ۱۴۰۰ ـ ۱۳۹۹ طلبه می‌پذیرد.

به گزارش  خبرگزاری حوزه،  مؤسسه دارالثقلین امام عصر(عج) قم، با هدف تربیت طلاب بصیر انقلابی برای دوره خارج فقه و اصول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ طلبه می پذیرد.

بر اساس این گزارش: اتمام پایه ده و موفقیت در آزمون ورودی، التزام عملی به ولایت فقیه و آرمان های جمهوری اسلامی، تعهد به رعایت ضوابط و مقررات مؤسسه و اتمام دوره تحصیلی از شرایط پذیرش دوره خارج فقه و اصول مؤسسه دارالثقلین اعلام شده است.

پذیرش در برنامه هدایت علمی تربیتی مرکز مدیریت، برگزاری کرسی های علمی و جلسات تخصصی، استفاده از اساتید مجرب در زمینه های آموزشی و پژوهشی، مشاوره های علمی و تربیتی برای طلاب، اعطای کمک هزینه تحصیلی و گواهی پایان دوه همچنین شرکت در دوره های مهارتی و کاربردی  از جمله مزایا و امتیارات تحصیل در این مؤسسه است.

علاقه مندان به ثبت نام در مؤسسه دارالثقلین امام عصر(عج) می توانند جهت نام نویسی به سامانه اینترنتی مؤسسه به نشانی http://darolsaqalain.ir/ مراجعه کنند یا از ساعت ۹ تا ۱۴ با شماره ۰۹۱۰۴۶۴۳۶۲۰ و ۳۷۸۴۱۵۴۱ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha