پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه اهل البیت(ع) تیران و کرون از مجموعه اقدامات علمی، آموزشی، تبلیغی و فرهنگی طلاب جهادی این مدرسه در ایام کرونا خبر داد.

حجت الاسلام سجاد دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با تشریح اقدامات صورت گرفته توسط طلاب جهای مدرسه علمیه اهل البیت(ع) تیران و کرون در دوران شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: یکی از ملزومات کار طلبگی خدمت رسانی به مردم است.

وی اظهار کرد: در ایام بحرانی کرونا، به حق و شایسته طلاب و روحانیون کشور خاصه قرارگاه جهادی حوزه علمیه اصفهان به خوبی وارد گود خدمت رسانی شدند و شبانه روز از وقت و جان خود برای مقابله با این ویروس منحوس هزینه کردند.

مدیر مدرسه علمیه اهل البیت(ع) تیران و کرون با تأکید بر اینکه طلاب جهادی این مدرسه علمیه همگام و همراه با دیگر طلاب استان از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا اقدامات خود را آغاز کردند، گفت: ۱۵ نفر از طلاب جهادی در قالب گروه های مختلف در عرصه های متنوع همچون ضدعفونی معابر، گندزدایی اماکن و وسایل نقلیه، تولید و توزیع ماسک و دستکش در بین عامه مردم و در نهایت تهیه و توزیع بسته های معیشتی اقدام کردند.

وی یادآور شد: طلاب جهادی مدرسه علمیه اهل البیت(ع) تیران و کرون در ادامه در عرصه های دیگر همچون مباحث علمی و آموزشی، عقیدتی، ارائه مشاوره های مختلف، تبلیغی و فرهنگی هم اقدام کردند.

حجت الاسلام دادخواه عنوان کرد: طلاب جهادی در اقدامی خداپسندانه دیگری برای دانش آموزان نیازمند به منظور محروم نماندن از مباحث آموزشی در دوران تحصیل خود، ۵ عدد گوشی تلفن همراه هوشمند خریداری و به آنها هدیه دادند.

وی در پایان اظهار کرد: تقدیر از کادر درمانی بیمارستان بهنیا شهر تیران و عیادت از بیماران کرونایی از دیگر خدمات ارائه شده توسط طلاب جهادی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ......... IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 0
    کارتون خوبه