شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله سیستانی

حوزه/ رئیس دیوان وقف شیعه عراق در نامه ای به حضرت آیت الله سیستانی گفت: با توجه به اینکه به سن قانونی بازنشستگی رسیده ام، از پست ریاست دیوان کناره گیری می کنم. معظم له نیز از تلاش های وی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید علاء الموسوی رئیس دیوان وقف شیعه عراق در نامه ای به حضرت آیت الله سیستانی گفت: با توجه به اینکه به سن قانونی بازنشستگی رسیده ام، از پست ریاست دیوان کناره گیری می کنم. معظم له نیز از تلاش های وی تشکر و قدردانی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین در این نامه به دستاوردها، پروژه ها  و اصلاحات انجام گرفته در دوره پنج ساله خود پرداخت و گفت: در این دوران سعی کردم این اداره در مسیر قانونی و شرعی و مطابق با احکام شرع و قوانین جاری عراق حرکت کند و از درآمدهای شرعی برای تعمیر مساجد، حسینیه ها و برپایی پروژه های خیریه در سرتاسر عراق استفاده کردم و مقدار زیادی از این درآمد را در حمایت از حشد الشعبی، نیرو های امنیتی و درمان مجروحان و پشتیبانی از خانواده های شهدا و آسیب دیدگان ویروس کرونا اختصاص دادم.  همچنین از این مبالغ در زمینه های دینی، فرهنگی، انسانی و تعمیر مؤسسات آموزشی مرتبط با دیوان و ارائه تمامی خدمات ممکن به عتبات مقدس و اماکن زیارتی صرف شده است.

وی افزود: تمام آنچه محقق شده به لطف و عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) و به برکت دعا و حمایت جنابعالی در طول این دوره است.

پاسخ حضرت آیت الله سیستانی به نامه حجت الاسلام و المسلمین الموسوی:

از پذیرش این مسئولیت سنگین در طول این پنج سال تشکر می کنم و تلاش های شما را در اصلاح مسیر دیوان و هدایت امور آن مطابق شرع و قانون و تحمل فشار های زیاد در اصلاح این مؤسسه مهم را ارج می نهیم و قدردانی می کنیم.

خداوند تلاش شما را قبول کند و بر اجر و پاداش شما بیافزاید و شما را از هر بدی و ناگواری دور بدارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha