جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ تجليل از مساجد نمونه و فعال قم در زمينه مقابله با ويروس كرونا و برنامه‌‌هاي ماه مبارك رمضان

حوزه/ همایش تجلیل و تقدیر از مساجد نمونه و فعال در ایام کرونا و ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همایش تجلیل و تقدیر از مساجد نمونه و فعال در ایام کرونا و ماه مبارک رمضان عصر امروز در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد.

در این جلسه، علاوه بر طلاب جهادی، آیت الله سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام  عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، رئیس ستاد اقامه نماز استان قم، فرمانده تیپ تبلیغی رزمی امام صادق(ع) و مرتضی حیدری فرماندار قم حضور داشتند.

در ابتدای این برنامه، حجت الاسلام عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نقش مساجد در حرکت جهادی را بی بدیل دانست و مطرح کرد: امروز 110 مسجد در قم به مقابله با آسیب های اجتماعی می پردازند.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی بیان کرد: امروز ملت ایران عزت پیدا کرده اند، اگر امروز می بینیم کشتی های غول پیکر نفت کش ایرانی دل اقیانوس ها را شکافته و تا حیاط خلوت آمریکا می روند و اعلام هم می کنند، نشانه عزت ملت ایران است، در این شرایط آمریکا صرفا به تهدید بسنده کرده و هیچ کاری نمی تواند بکند.

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده که در مقابله با فساد با احدی سر شوخی ندارد، حتی اگر معاون اجرایی قوه قضائیه فاسد باشد.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی است که مظلومان آمریکا را بیدار کرده است، متاسفانه عده ای در داخل کشور و حتی بعضا در حوزه بیان می کنند که نظام ولایت فقیه مساوی با استبداد است، این حرف ناسپاسی محض است، چگونه ولی فقیه مستبد می شود، اما حکومت آمریکا زانو را در حلقوم مظلوم می گذارد تا بمیرد و در عین حال لقب آزادی می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha