پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید از مرکز مشاوره

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری از بخشهای مرکز مشاوره و دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی حوزه استان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین تلخابی، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری از بخشهای مرکز مشاوره و دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی حوزه استان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

حجت الاسلام سیدرضا موسوی، مسئول مرکز مشاوره حوزه قزوین، ضمن خیر مقدم به عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:  طی برنامه‌ ریزی‌های انجام شده کارشناسان این مرکز در بخش خواهران و برادران در بحث مشاوره، مسائل اعتقادی و شرعی همه روزه آماده خدمت ‌رسانی به مردم عزیز هستند.

مسئول مرکز مشاوره حوزه قزوین افزود: روزانه ۸ مشاور در دو شیفت کاری صبح از ساعت ۸ تا اذان ظهر تعداد ۴ کارشناس و عصر از ساعت ۱۵ تا اذان مغرب تعداد ۴ کارشناس به صورت تلفنی پذیرای مردم هستند.

وی ادامه داد: امسال نشست های تخصصی و کاربردی با موضوعات فرهنگی و اجتماعی و با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه قم، در مرکز پاسخگویی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: نشست های سبک زندگی، تربیت مبلغین فضای مجازی، ارتقاء مهارت های خانواده، ارتباط با مدیران مدارس استان قزوین و همچنین فعالیت های تبلیغی در عرصه بین الملل از برنامه های جدی این مرکز در سال جدید است.

وی ادامه داد: مرکز پاسخگویی به مسائل شرعی قزوین همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ و بعد از ظهر ها از ساعت ۱۴ الی ۱۷ پاسخگوی مسائل شرعی و اعتقادی همشهریان است و کسانی که قصد مشاوره حضوری با این مرکز دارند می توانند به آدرس قزوین، خیابان پیغمبریه، کوچه پنجعلی مراجعه و یا با شماره تلفن های ۳۳۲۲۹۰۱۱،۳۳۲۳۶۷۳۱،۳۳۲۲۰۲۵۹ تماس بگیرند.

 ضرورت پاسخ به شبهات مردم به خصوص جوانان

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی، عضو مجلس خبرگان رهبری هم ضمن قدردانی از فعالیت های مرکز مشاوره حوزه علمیه قزوین گفت: امروز در فضای مجازی عده‌ای با شبهات خود ذهن جوانان را تخریب می‌کنند، لذا پاسخ به شبهات ضروری است.

وی ادامه داد: موضوع پاسخ گویی به شبهات آن قدر مهم است که حتی ائمه(ع) برای مقابله و پاسخ گوی با تفکرات ضد دینی، شاگردانی را تربیت می کردند تا با تفکرات انحرافی مقابله کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha