پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حرم

حوزه/ برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها از ۲۴ الی ۳۰ خردادماه ۹۹ مصادف با ۲۱ الی ۲۷ شوال با حضور سخنرانان مطرح کشوری از جمله حجج‌اسلام والمسلمین حسینی قمی، ماندگاری، فرحزاد، حسینی قزوینی، میرباقری، رفیعی و مدنی دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه‌های هفته جاری حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۴ الی ۳۰ خردادماه ۹۹ مصادف با ۲۱ الی ۲۷ شوال اعلام شد.

بر اساس این گزارش: سخنرانی قبل از اذان ظهر به ترتیب از شنبه تا پنج شنبه توسط حجج‌اسلام تابش، الیاسی، سیدکاظم تکیه‌ای، ربانی اصفهانی، سید حسین مؤمنی، میردامادیان و اخوی دنبال خواهد بود.

همچنین سخنرانی قبل از نماز مغرب نیز از شنبه تا چهارشنبه بر عهده حجج اسلام شاهرودی، میرمعینی، صادقی واعظ، حسین‌زاده و سیدرضا طباطبایی خواهد بود و روز پنج شنبه قبل از نماز مغرب محفل قرآنی برپا خواهد بود و جمعه نیز سخنرانی با موضوع مهدویت توسط حجت‌الاسلام امیرحسین عرفان به همراه قرائت زیارت آل یاسین دنبال می‌شود.

سخنرانی شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز از شنبه تا جمعه به ترتیب با ارائه مباحث مختلف توسط حجج‌اسلام والمسلمین حسینی قمی، ماندگاری، فرحزاد، حسینی قزوینی، میرباقری، رفیعی و مدنی دنبال خواهد بود.

قرائت دعای توسل و مداحی سه‌شنبه شب مصادف با شب شهادت امام صادق علیه‌السلام توسط سیدرضا نریمانی، چهارشنبه شب مهدی سلحشور و پنج شنبه شب با قرائت دعای کمیل توسط ابوذر بیوکافی و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام شهیدی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، مراسم ندبه‌خوانی صبح جمعه توسط هیأت رزمندگان اسلام با پخش مستقیم از شبکه یک سیما و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد و مداحی رضا عاصی خواهد بود.

این مراسمات در صحن‌های حرم مطهر به صورت صوتی و تصویری انعکاس می‌یابد و همچنین در فضای مجازی با استفاده از تلوزیون اینترنتی آستان به آدرس https://amfm.ir/live/ قابل مشاهده خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha