پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قرآن منسوب به امام سجاد(ع) و آثار نادر در موزه حرم حضرت عباس

حوزه/ بازدید کنندگان موزه‌ها از جمله مخاطبان موزه حرم مطهر بانوی کرامت باید از بازدیدهای گروهی پرهیز و برای پرداخت هزینه از کارت بانکی استفاده و از مبادله پول نقد خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مقررات بازدید محدود از موزه‌ها از جمله موزه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در دوران مقابله با کرونا به منظور حفظ سلامت بازدید کنندگان اعلام شد.

بر اساس این مقررات، بازدید کنندگان حتما باید از بازدیدهای گروهی پرهیز و حداکثر گروه‌های کمتر از ۶ نفر تشکیل دهند، قبل از مراجعه به موزه بلیط الکترونیک تهیه کنند و اگر تهیه بلیت الکترونیک ممکن نبود برای پرداخت هزینه از کارت بانکی استفاده و از مبادله پول نقد خودداری شود.

از دیگر قوانین تصویب شده این است که ماسک و دستکش خود را در ورودی موزه تعویض و از ماسک و دستکش نو استفاده شود، فاصله ایمنی با کارکنان و راهنمایان موزه حفظ شود، بازدیدها در مسیرهای از پیش تعیین شده انجام شود، از مواد ضدعفونی در فضای موزه استفاده نشود و فاصله یک متری از آثار و ویترین ها حفظ شود.

همچنین ضروری است: دفعات و زمان بازدید از موزه کاهش یابد، برای مطالعه پیرامون شرایط خاص هر موزه از کاتالوگ‌ها و بروشورهای الکترونیک استفاده شود، دمای بدن بازدید کنندگان در ابتدای بازدید کنترل شود و برای حفظ ایمنی، کودکان زیر ۷ سال را به موزه نبرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha