پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زهرایی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: بسیج رسانه در حوزه سواد رسانه‌ای باید پیشگام باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمدجواد زهرایی، عصر امروز در نشستی با اعضای بسیج رسانه استان، گفت: از زمانی که بنده به عنوان مدیر کل تبلیغات اسلامی استان منصوب شده ام یکی از اولویت های جدی ارتباط بیش از پیش با اصحاب رسانه است.

وی افزود: آنچه امروز برای رسانه ها حائز اهمیت است این که بتوانند بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مطرح شده را به خوبی برای جامعه تبیین کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین به موضوع تبلیغ پرداخت و بیان کرد: تبلیغ به معنای جذب، نفوذ و انتقال پیام دینی است و تا زمانی که جذابیت ایجاد نکنیم و در فکر و قلوب مردم نفوذ نکنیم نمی‌توان به نفوذ پیام امیدوار شد.

وی ادامه داد: در حوزه رسانه به ارتباط هدفمند معتقد هستیم و باید بتوانیم با کمک اصحاب رسانه، اولویت‌ها را تغییر دهیم تا بدین شکل کارآمدتر از قبل به مسیر ادامه دهیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: تا امروز یا مبلغ بوده و یا دنبال دفاع از ارزش‌ها بودیم، اما امروز باید نگاه ما مبتنی بر تبیین انقلاب اسلامی باشد.

در ادامه، محمد کشاورز، مسئول بسیج رسانه استان قزوین، گفت: برگزاری نشست های اخلاقی با موضوع اخلاق و رسانه، دفاع همچنان باقی است و دعوت از شخصیتهای برجسته در حوزه رسانه بخشی از برنامه های انجام شده سازمان بسیج رسانه استان قزوین است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha