شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مشاغل خانگی

حوزه/ مدیر آموزش، اشتغال و کارآفرینی سازمان بسیج سازندگی استان قم بر لزوم حمایت از رونق مشاغل خانگی به عنوان یکی از اولویت های مهم این سازمان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرگرد پاسدار کریم مرادی در حاشیه بازدید از کارگاه های خانگی مشاغل خانگی منطقه محروم شیخ آباد قم با بیان این که در سال جهش تولید و در راستای تحقق فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری، یکی از اولویت های بسیج سازندگی ناظر به حمایت از مشاغل خانگی و رونق کسب و کار در این بخش است، اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز بارها فرمودند ما باید در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی بیش از پیش از ظرفیت مردم استفاده کنیم که یکی از این ظرفیت های کمتر مورد توجه قرار گرفته، مشاغل خانگی است.

وی افزود: در همین خصوص سازمان بسیج سازندگی استان قم اقدام به شناسایی عرصه های مهم اقتصاد مقاومتی و به ویژه مشاغل خانگی کرده و تسهیلات مناسب و ارزان قیمتی در اختیار جوانان جویای کار در این بخش ها قرار داده است.

مرادی همچنین با بیان این که قالی بافی یکی از عرصه های مهم و بسیار مؤثر در جهت رونق اشتغال در سطح استان قم است، گفت: انتظار است که مسئولان استان با رفع مشکلات قالی بافان زحمتکش از جمله بحث تسهیلات مناسب، افزایش میزان دستمزد و به خصوص بیمه تأمین اجتماعی، زمینه رونق هر چه بیشتر این هنر- صنعت ارزشمند را فراهم نمایند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha