شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آرم جامعه مدرسین

حوزه/ برادر مجاهد، آقای مرحوم دکتر رمضان عبدالله از چهره‌های درخشان مقاومت اسلامی بود، این رزمنده‌ و مجاهد مخلص عمر خود را در دفاع از قدس شریف و فلسطین مظلوم گذرانید و در جبهه‌های شرف و کرامت، به مجاهدت علیه اشغالگری پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه در پی در گذشت رمضان عبدالله شلح، دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا فَلا خَوفٌ عَلَیهِم وَلا هُم یَحزَنونَ/ الأحقاف آیه ۱۳

درگذشت برادر مجاهد، آقای دکتر رمضان عبدالله از چهره‌های درخشان مقاومت اسلامی و دبیر کل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین موجب تألم و تأثر گردید.

 این رزمنده‌ی سرافراز و مجاهد مخلص عمر خود را در دفاع از قدس شریف و فلسطین مظلوم گذرانید و در جبهه‌های شرف و کرامت، به مجاهدت علیه اشغالگری پرداخت.

ادامه راه رهبران فقید جنبش جهاد اسلامی، شهید فتحی شقاقی و رمضان عبدالله و همچنین راه شهدای مبارزه با رژیم غاصب جعلی اسرائیل، سلطه‌ی استکباری و ظالمانه صهیونیست‌ها را نابود و جوانان مؤمن، شجاع و مظلوم فلسطین را سربلند و پیروز خواهد کرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم فقدان این مجاهد فی‌ سبیل الله‌ را به خانواده آن مرحوم، رزمندگان جبهه مقاومت و ملت‌ عزیز فلسطین‌ تسلیت‌ می‌گوید و سربلندی‌ امت اسلامی‌ و پیروزی‌ مجاهدان‌ فلسطینی را در مبارزه با دشمن غاصب و جنایتکار صهیونیستی از خداوند متعال‌ مسئلت‌ می‌نماید.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha