پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید محمد شاهچراغی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: فعالیت‌های ستاد نماز جمعه سمنان خوب و رضایت بخش است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان سمنان، اظهار داشت: نماز جمعه یکی از برکت ارزشمند گرانبهای انقلاب اسلامی در کشور است که همواره کشور از خیر و برکات اصل برگزاری نمازجمعه و نیروهای انقلابی در این اجتماع مسلمین بهره مند شده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: حضرت امام راحل در جایی فرموده بودند که اگر ثمره این انقلاب اسلامی تنها همین نمازهای جمعه بود، کافی بود.

وی خطاب به اعضای ستاد نماز جمعه سمنان افزود: فعالیت‌های ستاد نماز جمعه سمنان خوب و رضایت بخش است و بنده از اعضای ستاد نماز جمعه و فعالیت هایشان رضایت دارم که مخلصانه و بدون اجر و مزد در این مدت برای ساماندهی امور ستاد نماز جمعه زحمت کشیدند.

آیت الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: از مسئول ستاد نماز جمعه سمنان درخواست دارم که در اداره و مدیریت امور مصلی سمنان ورود پیدا کند و با ایجاد یک هیئت مدیره قوی و کارآمد و با استفاده از تجربیات و توانمندی های جناب حجت الاسلام عبدوس در این مجموعه، به مصلی سمنان سر و سامان بهتری داده شود و تکمیل پروژه مصلی کما فی السابق، با قدرت به پیش برود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha