پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قالیباف

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود، شناسایی خانواده شهید افغانستانی را درخواست کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دکتر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود از ملت شریف ایران درخواست شناسایی خانواده شهید افغانستانی تازه تفحص شده را کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: «در تمامی سال های دفاع مقدس، برادران شریف، نجیب، مومن و انقلابی افغانستانی داوطلبانه در کنار ما بودند. در سال های بعد نیز جوانان افغان نشان دادند که در خط مقدم دفاع از حرم و مقابله با استکبار سینه سپر می کنند. مستکبرین و همه آنانی که خود را به آمریکا و دوستانش فروخته اند، مطمئن باشند که نه هرگز افغانستان تن به مذلت دوستی با مستکبران خواهد داد و نه پیوند این دو ملت با یکدیگر دچار خدشه خواهد شد؛ ما سالهاست در راه آرمانی مشترک خون می دهیم.

جوان مبارز ایرانی و افغانستانی روزی در فکه و شلمچه و روزی در حلب و خان طومان سر بر زانوی همدیگر اشهد شهادت خوانده اند؛ ما و ترک رسم برادری؟! به خواب ببینند. چند روزی است که پیکر پاک شهید افغانستانی عزیزی با نام شهید نسیم افغانی فرزند میرزا محمد از لشکر ۵ نصر خراسان در منطقه علمیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است. تا کنون تلاش ها برای یافتن خانواده مکرم و عزیز این شهید سرافراز نتیجه بخش نبوده است. اگر کسی نشانی از آن عزیزان در ایران و افغانستان دارد، اطلاعات آن را در اختیار کمیته جستجوی مفقودین قرار دهد.

برای شادی روح و علو درجات تمامی شهدای غیور افغانستانی دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم افغانستانی حمد و صلواتی قرائت کنیم».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha